מרכז קרית גת

מרכז צעירים ״תנופה״ קרית גת הוקם על ידי ראש העיר אבירם דהרי לקידום אוכלוסיית הצעירים בעיר. מרכז תנופה המוביל את תחום הצעירים בקריית-גת נותן מענה מקצועי בתחומי השכלה גבוהה, תעסוקה ומעורבות חברתית, תוך מיתוגה כעיר אטרקטיבית לצעירים. המרכז מהווה מרחב מזמין המאפשר אינטראקציה חברתית, מקור ללמידה המעודד צעירים למצוינות אקדמית תוך שוויון הזדמנויות ומענה ייחודי לאוכלוסיות שונות. המרכז מהווה פלטפורמה ליצירת קהילות צעירות אכפתיות, הלוקחות יוזמה, עוזרות לעצמן, מודעות לסביבתן, רוצות לשנות, ולעזור. צעירים אקטיביים אלה יבנו את חייהם בקרית גת המהווה נדבך חשוב בנגב.

בעלי תפקידים

רחלי שמאייב

רכזת משתתפים “תופסים כיוון” – [email protected]

אודליה סבג

מנהלת מרכז צעירים –
[email protected]

עמותת דובדבן

עמותת דובדבן הוקמה בשנת 1992 ע”י מר אורי הירשמן, אביו של סרן דורון הירשמן ז”ל והחל משנת 2010 היא מובלת ומנוהלת ע”י בוגרי היחידה. עמותת דובדבן פועלת להנצחת מורשת יחידת דובדבן ונופליה ולקידום חייליה ובוגריה עבור עשיה משמעותית בחברה הישראלית. העמותה מקיימת מגוון רחב של פרויקטים לליווי בוגרי היחידה בכניסה לחייהם האזרחיים וחרטה על דגלה כמטרה לעזור לבוגרי היחידה להיות אזרחים מובילים בחברה הישראלית תוך שילובם במגוון הפרויקטים החברתיים של העמותה.

בעלי תפקידים

רועי מורג’

מנכ”ל עמותת דובדבן –
[email protected]

דור אודסר

רכז מתנדבים “תופסים כיוון” –
[email protected]

אינטל

אינטל היא חברת טכנולוגיה בינלאומית שמרכזה ב”עמק בסיליקון” בקליפורניה ארה”ב. פעילות אינטל בישראל החלה בשנת 1974 עם הקמת מרכז הפיתוח בחיפה, הראשון של אינטל העולמית מחוץ לארה”ב. ישראל התבססה כמרכז מוביל של אינטל העולמית.

אינטל העולמית כמו גם אינטל בישראל משלבת באסטרטגיה העסקית שלה אחריות תאגידית. חלק משמעותי באחריות התאגידית הוא התנדבות של העובדים במסגרות חברתיות וחינוכיות שונות. פעילותה של אינטל בקהילה משולבת בהצלחה בעשיה של מרכז הצעירים בטירת כרמל מזה כ-8 שנים ובמרכזן תכנית “אהליאב” אשר בוגריה משולבים בתפקידי הנדסה ותפעול באינטל. סיוע בהקמת פרויקט ההאצה למיזמים בתחום הגיל הרך ואילו כיום באמצעות “תופסים כיוון” במשך שלושה מחזורים רצופים ועוד רבים לעתיד לבוא.

בעלי תפקידים

דור אודסר

רכז מתנדבים “תופסים כיוון” –
[email protected]