מרכז מגדל העמק

המרכז לפיתוח ההון האנושי- צעירים 

המרכז לפיתוח ההון האנושי- צעירים במגדל העמק הוקם בשנת 2005 למענם ולקידומם של צעירי העיר.
המרכז פועל תוך ראייה מערכתית מעמיקה והתמקדות בשישה צירים מרכזיים – השכלה גבוהה והשכלה מקצועית, פיתוח קריירה, פיתוח קהילה, פיתוח מנהיגות ומעורבות תושבים, קידום מעמד האישה וצמיחה דמוגרפית במטרה לסייע בשיפור רמת ואיכות חייהם של תושבי העיר.
מרכז הון אנושי – צעירים הוא כתובת ובית לצעירי העיר למימוש עצמי, למימוש יוזמות ומימוש חלומות

בעלי תפקידים

מריאנה גבלין

רכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית –  [email protected]

ליאורה אדרי

מנהלת מרכז צעירים 

מאדי רוזנבלט

רכזת משתתפים –
[email protected]

עמותת בוגרי שלדג

עמותת יוצאי שלדג הוקמה בשנת 2001 על-ידי בוגרי היחידה וחברים בה יוצאי היחידה מיום הקמתה ועד היום.

מטרת העל של העמותה הינה: ״שמירה על מדורת השבט״ כאשר תחת מטרת על זו אנו פועלים במגוון רב של תכניות המופעלות ע״י חברי העמותה: יצירת רשת חברתית, הנחלת מורשת היחידה לדורות הבאים, הגברת המוטיבציה לשירות משמעותי בצה״ל, סיוע ותמיכה לחברי העמותה והתאגדות של יוצאי היחידה לפעילות ערכית ומשמעותית כאזרחים למען החברה הישראלית.

בעלי תפקידים

ליאור שיבק

מנכ”לית משותפת עמותת יוצאי שלדג – [email protected]

גילי גבאי

רכזת מתנדבים “תופסים כיוון” –

[email protected]

אינטל

אינטל היא חברת טכנולוגיה בינלאומית שמרכזה ב”עמק בסיליקון” בקליפורניה ארה”ב. פעילות אינטל בישראל החלה בשנת 1974 עם הקמת מרכז הפיתוח בחיפה, הראשון של אינטל העולמית מחוץ לארה”ב. ישראל התבססה כמרכז מוביל של אינטל העולמית.

אינטל העולמית כמו גם אינטל בישראל משלבת באסטרטגיה העסקית שלה אחריות תאגידית. חלק משמעותי באחריות התאגידית הוא התנדבות של העובדים במסגרות חברתיות וחינוכיות שונות. פעילותה של אינטל בקהילה משולבת בהצלחה בעשיה של מרכז הצעירים בטירת כרמל מזה כ-8 שנים ובמרכזן תכנית “אהליאב” אשר בוגריה משולבים בתפקידי הנדסה ותפעול באינטל. סיוע בהקמת פרויקט ההאצה למיזמים בתחום הגיל הרך ואילו כיום באמצעות “תופסים כיוון” במשך שלושה מחזורים רצופים ועוד רבים לעתיד לבוא.

בעלי תפקידים

גילי גבאי

רכזת מתנדבים “תופסים כיוון” –

[email protected]